Egy nap Hegyalja

Newsted.
Továbbra sem vagyok elhalva a produkciótól. Tisztes helytállás, de ha nem lenne ott Newsted neve, akkor nem nagyon hallanánk róluk. A King of the Underdogs azért jó volt. Sajnos akármit is csinálnak, mindig is meglepetés Metallica-dalokat fognak várni tőlük koncerten…

Bohemian Betyars!
Vicces nevük miatt, és mert elvileg múlt hétvégén éppen játszottak (volna) nálunk, kíváncsi voltam mi ez. És ez bizony kiváló szórakozás 🙂 A műsor javát mondjuk oldalról láttam a lángosos/zsíroskenyeres placcról, de még onnan is élmény volt. A közönségük láthatóan remekül érezte magát. Talán kicsi is volt nekik a C színpad.

Belga!
Pár éve rájuk kattantam, és van az a tizenpár kedvenc dal tőlük, ami miatt nem hagyhattam ki a fellépést. A C színpad itt már bőven kicsi volt, a műsor pedig felemás. A kedvencek közül 5-6 dal fért bele (Fesztivállapot, Melós, Gyaloglás vége…) , a többit fintorogva hallgattam. 😀

Slayer?
1998-ban és 2002-ben már majdnem láttam őket, most végre eljött az idő. Ám sajnos nem voltak ideálisak a körülmények, így aztán csak az elejét láttam… Bár a hangzás mindenhol remek volt, a nagyszínpad TÚL HANGOSRA SIKERÜLT! A stroboszkópos fények sem dobtak fel különösebben, és akkor még finom voltam.

Jó helyen van egyébként ez a fesztivál, a kaják és az árak is rendben vannak. Sajnos most hideg volt, meg némi sár is. A Betyárok, a Belgák, és persze a jó társaság miatt azért megérte elmenni.

Reklámok