Sucker Punch, Álomháború

Hétvégén láttuk ezt a filmet. Eléggé megosztó egy darab – Imdb 6.6, Rotten Tomatoes 21% és 56%. Itt az első 5-6 perc:

Ez a nyitóklip engem eléggé megvett, de aztán kaptam pár pofont. Egészen az ejdeszar érzésig jutottam. Aztán amikor vége lett, utánaolvastam másoknak mi a véleménye. Sok mindent találtam, és közben rá kellett jöjjek, hogy mennyire nem is voltam képben. Újra meg kell majd nézzem, lehetőleg a rendezői változatot. (A mozit sajnos PG-13-ra vágták.)

Azért nézzétek meg vásznon, ha tehetitek. Elég jó a látvány 😀

ui. Hatalmas 10-es a White Rabbit feldolgozása is!

Sucker Punch, Álomháború” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

