Ippolit Matvejevics

Ez egy zenekar egyébként. Anno 91-ben a Garázs II válogatásalbumon ismertem meg őket. Mit ne mondjak, eléggé kilógtak a sorból. Alább a Hétköznapi kommandó c. dal szövege. Azt hiszem, ideje bedigiznem azt a kazettát. : )

***

Te azt mondod: sunshine,
én azt mondom: mocsok,
te azt mondod: happy,
én szomorú vagyok.

Te azt mondod: future,
én azt mondom: no,
te azt mondod: business,
én azt mondom: commando!

Mi abból a világból jövünk, hol a napot mindig felhők…
Mi abból a világból jövünk, ahonnan a fekete esők
Mi abból a világból jövünk, hova nem nyílnak ajtók
Mi abból a világból jövünk, hol nem fénylenek a csillagok

Mi abból a világból jövünk, hol az égbolt sebei fakadnak
Mi abból a világból jövünk, ahonnan a ragadozó madarak
Mi abból a világból jövünk, ahol mindent ellep a por
Mi abból a világból jövünk, hol a szemekben gyűlölet forr

Mi abból a világból jövünk, ahonnan a dübörgő zajok
Mi abból a világból jövünk, ahonnan a néma sóhajok
Mi abból a világból jövünk, amely mellett oly sokan szótlanul el…
Mi abból a világból jövünk, ahonnan ez a világ jött el

Durvák vagyunk és megszokottak,
szavunk már nem emberi szó
Abból a világból jöttünk… Ó-ó…
Egy hétköznapi kommandó

ippolit

Reklámok